Szállítási Feltételek

A szolgáltató a raktárkészleten lévő termékeket legkésőbb a megrendelést követő napon küldi el.
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a Magyar Posta Logisztika (MPL) futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. 
A kiszállítás határideje a posta futárszolgálat vállalt szállítási határidejét is figyelembe véve, max. 5 munkanap.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobilszámát a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. A Magyar Posta Logisztika (MPL) ügyfélszolgáltaát az alábbi linken érheti el: www.posta.hu/ugyfelszolgalat


Sérült csomag

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a csomagon van sérülés, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@kristalykoponya.hu e-mail címen vagy munkaidőben a +36 (70) 626 0366-ös telefonszámon.