Általános Szerződési Feltételek

A jelen általános szerződési feltételek a www.kristalykoponya.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön, a megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály (17/1999. (II.5.) kormányrendelet) értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!


Cégadatok

Szolgáltató neve: Hirczi Anita egyéni vállalkozó
Székhely: 2030 Érd, Fügefa u. 105.
Adószám: 68481702-1-33
Bank: OTP Bank Zrt.
Száma: 11742135-27248362
Képviselő neve: Hirczi Anita
Telefon: +36 (70) 626 0366
E-mail cím: info@kristalykoponya.hu


Szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.kristalykoponya.hu internetes áruházban található termékek. Ezen termékek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az egyes termékekhez tartozó konkrét oldalon ismerhetik meg. A termékek adatait, leírásait, méreteit és egyéb jellemzőit legjobb tudásunk szerint töltjük fel. Ezeknek a valóságtól való eltérésükért felelősséget nem vállalunk. A weboldal használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásban foglalt szerződésnek, és azokat a szolgáltató nem iktatja.

A weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az írásos és képi anyag felhasználása csak a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.


Regisztráció

A vásárlási szerződés Hirczi Anita egyéni vállalkozó, mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. Az első vásárlás előtt vagy annak folyamán regisztrálnia kell magát a vevőnek. Későbbi vásárláskor csak az azonosítóját és jelszavát kell majd megadnia.

A regisztráció során nyilvántartásba vett személy saját nevében, míg jogi személy, vagy más gazdasági társaság képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során. A regisztráció során adatait bizalmasan kezeljük. Újabb megrendeléskor az adatok természetesen módosíthatóak. Regisztráció csak egyszer szükséges, azután minden vásárlásnál, csak az azonosító és a jelszó megadása szükséges.
A regisztrációhoz szükséges a teljes név, e-mail cím, telefonszám és a jelszó. A regisztráció megerősítése szükséges oly módon, hogy a megadott e-mail címre küldött aktiváló linken keresztül aktiválja fiókját. Utána lehet megadni a szállítási nevet, szállítási címet, számlázási nevet, számlázási címet! Fontos! Az adatai között mindenképpen adja meg a mobiltelefonszámot, melyen a futárszolgálat el tudja érni majd a csomag szállításakor, illetve a szállítás napján hogy az SMS útján is értesüljön a megrendelése érkezéséről. Természetesen a mobiltelefonszámot egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag nyomós okkal, a megrendelésével kapcsolatban fogjuk keresni rajta.

Ezeket az adatokat a megrendelések pontos teljesítése, illetve szükség esetén a kapcsolatfelvétel érdekében kérjük és tároljuk. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk.

Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az Általános Szerződési Feltételek valamely pontjával, a rendelést indokolás nélkül töröljük. A szolgáltató fenntartja a jogot magának, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét.


Regisztráció megszüntetése

www.kristalykoponya.hu internetes áruház lehetővé teszi vásárlói számára a kapcsolattartás megszüntetését, és az adatainak törlését az áruház nyilvántartásából. Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt az info@kristalykoponya.hu címre, amely tartalmazza a regisztrációkor megadott e-mail címet, nevet és a belépési jelszót.


A vásárlás menete

A fő kategóriákon belül kiválasztott termékkategóriákra kattintva áttekintheti a kategória valamennyi termékét a megjelenő képek alapján. Amennyiben részletes információkra kíváncsi, a képre vagy a szövegre kattintva eljuthat a termék oldalára. Az egyes termék oldalakon minden információt megtalálhat a termékről, amelyekkel választását és vásárlását minél inkább szeretnénk megkönnyíteni. A termékek kosárba helyezése semmilyen kötelezettséget nem jelent sem az Ön, sem a szolgáltató részéről. A kosárba helyezheti mindazokat a termékeket, amelyekről úgy gondolja, hogy meg fogja vásárolni. A későbbiek során viszont lehetősége van törölni termékeket a kosárból, vagy újabbakat helyezhet bele még a vásárlás véglegesítése előtt. A megrendeléshez adja meg a vásárolni kívánt mennyiséget (alap beállításként minden termék mellett 1 egység van megjelölve), majd kattintson a „Kosárba" feliratú gombra. Ekkor, ha már befejezte a vásárlást, a „Tovább a kosárhoz" gomb megnyomásával eljuthat a „Kosár tartalma" nézetbe, ahol megkezdheti rendelésének véglegesítését. Amennyiben pedig még vásárolni szeretne újabb termékeket, a „Vissza a vásárláshoz" felirattal visszajuthat az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet kosarába. A „Kosár tartalma" nézetben még utoljára lehetősége van módosítani az egyes termékekre vonatkozó megvásárolni kívánt darabszámot (ekkor a darabszámot jelölő négyzet alatt található „Frissítés" gomb megnyomása szükséges), tételeket törölhet a listából, illetve elküldheti a megrendelését. A megrendelés elküldéséhez első alkalommal regisztrációra van szükség. A korábban regisztrált felhasználó email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be, új felhasználóként a megrendelés folytatása kizárólag a regisztrációs felület kitöltése után lehetséges.

A regisztráció megerősítése szükséges oly módon, hogy a megadott e-mail címre küldött aktiváló linken keresztül aktiválja fiókját. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget. Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozat kitöltése és a „Regisztráció" gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, adószám, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől.

A „Tovább" gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül. A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeket, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségekről is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosítható.


A rendelési feltételek elolvasása és elfogadása

Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Jelenleg a webáruházban banki átutalással, postai utánvéttel vagy PayPal-on keresztül történő fizetés lehetséges. A fizetési mód kiválasztása és a „Megrendelem" gombra való kattintás után megrendelése beérkezik cégünkhöz. A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltűntetésével. Előre utalás esetén a terméket/termékeket a végösszeg bankszámlánkra érkezését követően postázzuk. A termékek kiszállításának pontos dátumát kollégánk rövid időn belül egy későbbi e-mailben részletezi majd. Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.


Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár a termékek bruttó egységára, mely tartalmazza a Magyar jogszabályok szerinti 27%-os áfát, és forintban értendő. Az ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.
Mivel áraink függnek a nemzetközi devizapiac alakulásától, az árváltoztatás jogát előzetes tájékoztatás nélkül fenntartjuk!


Rendelési, teljesítési feltételek

www.kristalykoponya.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja.

A termékeket külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani!

A szolgáltató a raktárkészleten lévő termékeket legkésőbb a megrendelést követő napon küldi el.


Fizetési Feltételek

Internetes áruházunkban leadott megrendelések a szállítási költséggel együtt jelen pillanatban előre utalással, bankkártyás fizetéssel vagy készpénzben, utánvéttel az áru átvételekor fizethetők.

Fizetés utánvéttel: A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.

Fizetés előre utalással: A megrendelt áru ellenértékét a szállítás megkezdése előtt kell számla ellenében a bankszámlánkra utalni. Ezt követően történik a termék feladása. Bankszámla szám: OTP Bank Zrt. 11742135-27248362

15.000 Ft feletti rendelés esetén bármelyik szállítási mód esetén a szállítás ingyenes!

A szállítási költségek a mindenkori Magyar Posta Zrt. által közzétett díjszabás által kerülnek meghatározásra.


Szállítási feltételek

A szolgáltató a raktárkészleten lévő termékeket legkésőbb a megrendelést követő napon küldi el.
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a Magyar Posta Logisztika (MPL) futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. 
A kiszállítás határideje a posta futárszolgálat vállalt szállítási határidejét is figyelembe véve, max. 5 munkanap.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobilszámát a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. A Magyar Posta Logisztika (MPL) ügyfélszolgáltaát az alábbi linken érheti el: www.posta.hu/ugyfelszolgalat


Sérült csomag

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a csomagon van sérülés, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@kristalykoponya.hu e-mail címen vagy munkaidőben a +36 (70) 626 0366-ös telefonszámon.


Vásárlástól való elállás joga

A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet, a csomagküldő internetes vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében Önnek joga van az áru átvételét követő 14 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A rendeléstől való elállási szándékát még a küldemény visszajuttatása előtt jeleznie kell felénk telefonon vagy e-mailben. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszaszolgáltatás költsége minden esetben Önt terheli, bérmentesítés nélkül feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk, hogy postai visszaküldés esetén ajánlott küldeményként adja fel a terméket, mert a postán elvesző küldeményekért felelősséget nem vállalunk. Az árucikk/ek csak az eredeti csomagolásban, okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a szolgáltató kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Már használt terméket/termékeket nem áll módunkban visszavenni!

A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény vonatkozó szakasza.


Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.


Felelősségvállalás

Az internetes áruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a Vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért, vagy kárért.